Film-café

I efteråret forventer vi at vise film igen den 1. søndag i måneden (sæson sept.-mar.) i tidsrummet kl. 15.30 – 17.30.

Her byder vi indenfor i Gernersalen, hvor der også bliver budt på et let traktement undervejs. Efter filmen vil der være et oplæg og mulighed for at diskutere den enkelte films temaer.
Der vil være tale om film med et budskab – eller flere, og der vil blive vist alt fra gamle klassikere til eksistentialistiske franske dramaer, så der vil være noget for enhver filmsmag.

Bliv derfor gratis medlem af Bistrup Kirkes filmklub og deltag i klubbens Filmcafé på søndag eftermiddage.

Som klubmedlem vil du modtage et nyhedsbrev fra Bistrup Kirke én gang om måneden direkte i din mail-box. Nyhedsbrevet vil bl.a. indeholde invitationer til gratis filmvisninger i Gernersalen.
Vær opmærksom på, at Filmcaféen kun kører i vinterhalvåret, og der derfor vil være måneder, hvor der ikke vil være film omtale i nyhedsbrevet.

Hvis du ønsker at blive medlem kan du tilmelde dig Bistrup Kirkes filmklub ved at sende en mail til:
filmcafe@bistrupkirke.dk

Kommende film Café arrangementer