Sorg og savn

SAMTALER OM SORG OG SAVN

Det er svært at miste, og nogle har brug for at tale med andre om det. Samtalerne er for alle, der har mistet en af deres nærmeste. Gruppen ledes af sognepræst Rune Reimer Christensen - Vedbæk Kirke og sognepræst Nadja Overgaard Damkjær - Bistrup Kirke.

Samtaler om sorg og savn er et sammenhængende forløb, og samtlige præster i Rudersdal Provsti står bag initiativet. Enhver er velkommen uanset hvor man bor.

Man kan tale om noget af det, man selv har erfaret og tænker, og man bestemmer selv, hvor lidt eller meget, man vil sige. Deltagerne forpligter sig til ikke at fortælle noget af det, der siges, videre.

Det er gratis at deltage. Der er plads til 8 deltagere i gruppen.

Sorg og Savn foråret 2024 foregår i Bistrup Kirke ved
Sognepræst Rune Reimer Christensen - Vedbæk Kirke og sognepræst Nadja Overgaard Damkjær - Bistrup Kirke.

Onsdag den 21. februar kl. 10.30 - 12.00

Onsdag den 28. februar kl. 10.30 - 12.00

Onsdag den 6. marts kl. 10.30 - 12.00

Onsdag den 13. marts kl. 10.30 - 12.00

Onsdag den 20. marts kl. 10.30 - 12.00

Du er altid velkommen til at kontakte en af Bistrup Kirkes præster, hvis du har brug for en samtale.