Konfirmation i Bistrup kirke

I Rudersdal Provsti bliver man normalt konfirmeret, når man går i 8. klasse. Som kommende konfirmand følger man et undervisningsforløb, der strækker sig fra september og indtil konfirmationen i foråret. Undervisningen varetages af kirkens præster, som har tilrettelagt et både lærerigt, hyggeligt og sjovt forløb, hvor konfirmanderne selv kommer i spil og får anledning til at tænke over tro, kristendom og livets store spørgsmål.

Når man følger undervisningsforløbet, behøver man hverken være døbt eller afklaret omkring, hvorvidt man vil konfirmeres. Vi glæder os til at møde næste års konfirmander! Næste hold begynder i uge 37 2024.

Indskrivning til konfirmation 2025

Man tilmelder sig til konfirmationsundervisning via denne formular: Indskrivning til konfirmation og -forberedelse 2025 i Bistrup Kirke

Konfirmationer i Bistrup Kirke